loading...
سایت دانلود فیلم
آخرین ارسال های انجمن
98ایران بازدید : 187 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس های تیکه دار جدید


تحقیرت هم کنم کافـــی نیست
تفریقت میکنم از تمام زندگی ام


نبودنت هستیمو نابود میکرد
ولی حالا بودنت . . .
میشه نباشی؟!


“حوا” که باشی بعضی ها “هوا” برشان می دارد که “آدمند”


بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست
تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه
کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .


هیچ وقت، اگه تو رو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم…!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…


نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی!


سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد…؟


کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن،
میفهمیدیم که هر آشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره . . .


یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید
راست میگه یا دروغ …
اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا
که با چشمشونم دروغ میگن …


تو را من “تو” کردم
وگرنه “او” هم زیادت است
پس اینقدر برایم، شما، شما نکن…


کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود…
میـــزدم میزدی ….
نمیــــزدم نمیزدی …


عشق هایت را مثل
کانال تلویزیون عوض می کنی
و افتخار می کنی،
که عشق برایت این چنین است!
و من می خندم …
به برنامه هایی که هیچکدام،
ارزش دیدن ندارند . . .


از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی
“رفـــــــتنــــ ” همیشہ
حتی در دستور زبان فارســـی
“لــــــازمـــ” است…


زلالی قلبت ارزانی دیگران
من این احساس آبکی را نمیخواهم


قرار نیست که همیشه من خوش باشم …
دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم …
امروز دیگری خوش است برای با تو بودن …
و فردا یکی دیگر…
از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست …
تو می تونی …


کاش یاد تو
به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی،
قلبم را تحریک میکرد
تا هرآنچه از تو در قلب دارم
بیرون بریزد . . .


به حق رفتی . . .
زیادی ات کرده بود
شیرینی ام دلت را زد
به حق رفتی . . .


داور قلبم نه سوت دارد
نه کارت قرمز…
راحت باش…
تا دلت می خواهد خطا کن
سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم


وقتـــــی به عقب بر میگردی؛
متوجه میشی که جــــــای بعضیا،
الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …
اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!


آنان که “عوض” شدنشان بعید است، “عوضی” شدنشان قطعی است…

شک نکن!

به عبارتی در دنیایی که ارزش ها عوض شوند، عوضی ها با ارزش می شوند


دلم کار دست است

خودم بافتمش

تارش را از سکوت

پودش را از تنهایی

همین است که خریدار ندارد


وقتی به تو فکر می کنم

جاده می آید

وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی

تو و جاده در تنهایی من همدستید


یه وقتایی حتی برای ساعتی یا دقیقه ای کم می آوری

دل وامانده ات یک نفر را می خواهد

اه لعنتی دوست داشتنی…

نه میتونی بگذری

نه میتونی



عشــــقت شوخــــی زیبایی بود که با قلــــــب من کردی

زیبــا بـــــود امّا شوخی بــــود

حالا تو بی تقصیری

تمام این تنهایی تاوان اشتباه خود من است


خوبه که بدونی:
اون ستاره اى که از همـــــــــه پرنـــــــــور تره فقط مال تو نیست!
به همه چشمک میزنه
به هـــــــمه!


من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم


نه!
چشمانم شور نبود
اگر که آخر کارمان ندامت شد، دست هایم بی نمک بود


اون که از من گذشت، واسه من درگذشت
پس روحش شاد و یادش فراموش!


به آدم ها تکیه نزن
آدم ها هم مثلِ دیوار با زلزله ی نگاه دیگری پشتت را خالی می کنند


ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ
ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺖ
ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ 1234 ﺑﻮﺩ ﯾﺎ 4 ﺗﺎ صفر!


وقتی تن کسی رو زخمی کنی
دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه


شاید بهم بگى مغرور یا بی احساس
ولى من عادت ندارم به چیزاى عمومى حس خاصى داشته باشم


دل شما کاروانسرا نیست
نگذارید دیگران وسط دل شما
خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند



عزیزم
شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات


هیسسسسس …
کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن
آهسته تر سراغش را بگیر!
ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش!


می بینی؟
بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم
که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی


من خیلی “با احساسم”
ولی یادت نره تنفرم یه حسه…!


آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم!


لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم
“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …



هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه!


گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود


مشترکم بودی که در دسترس نبودی!
خاموشت کردم تا ابد …


دنیا رو می بینی؟
حرف حرف میاره، پول پول میاره، خواب خواب میاره …
ولی محبت خیانت میاره!

اینی که من دارم می کشم، درد بی تو بودن نیست …
تاوان با تو بودنه!


یه خط داشت اما هفت خط بود
به همین سادگی …


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم،دانلود فیلم های جدید،دانلود فیلم های خارجی،دانلود فیلم های ایرانی،دانلود سریال،فیلم،فیلم خارجی،Teen Wolf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • نیما وارسته درگذشت (388)
  • سعید کرمانی هم مجاز شد (371)
  • امسال چندین تن از خواننده های زیرزمینی را در کنسرت میبینیم (339)
  • آخرین شنیده های ما از آقای همیشه غایب محسن چاووشی (358)
  • آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق اوایل بهار منتشر می شود (371)
  • یگانه آخرین ماه سال را با پرکاری سپری خواهد کرد... (387)
  • آخرین اخبار از اولین آلبوم مجاز سامان جلیلی به نام پرتگاه (358)
  • دو آهنگ از ماکت های سامان جلیلی توسط افراد سودجو دزدیده و پخش شد (384)
  • همسر بنیامین بهادری , نسیم حشمتی در اثر صانحه تصادف جان خود را از دست داد (1202)
  • محمدرضا گلزار و احسان علیخانی به کنسرت فرزاد فرزین آمدند (422)
  • حامی : برای همیشه از ایران میروم (402)
  • کنسرت بابک جهانبخش با دعوا رو به رو شد (460)
  • نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد (414)
  • مجوز اجرای کنسرت سامان جلیلی صادر شد (501)
  • اولین کنسرت محمد علیزاده یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت جشنواره موسیقی شد (455)
  • احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و مازیار فلاحی در جشنواره فجر می‌خوانند (520)
  • آلبوم جدید سیروان به نام «جاده رویاها» 18 آذر به بازار می آید (467)
  • رضا صادقی: بگو همه برایم دعا کنند (530)
  • محسن یگانه : شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم (506)
  • مصاحبه با مرتضی پاشایی بعد از آلبوم یکی هست (494)
  • همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس (577)
  • دلیل تاخیر انتشار آلبوم محسن یگانه به نام حباب (477)
  • آلبوم محسن یگانه به نام حباب این هفته منتشر میشود (508)
  • آخرین خبر از آلبوم سامان جلیلی به نام پرتگاه (648)
  • اجرای مشترک و ویژه بهنام صفوی و شهاب رمضان در برج میلاد (499)
  • اولین رونمایی از آلبوم محسن یگانه به نام حباب در برج میلاد (523)
  • گزارش تصویری از شب ستاره باران کنسرت مازیار فلاحی (535)
  • تکذیب خروج محسن چاوشی از کشور (529)
  • محسن چاوشی از ایران می‌رود (532)
  • كنسرت «فريدون آسرایی» با اتفاقات جالب و قطعات پرخاطره برگزار شد ؛ بلندی‌های بادگير ... (509)
  • 14شهریور زاد روز حسام زحمتکش خواننده نسل جوان + اجرای زنده حسام زحمتکش به نام الهی ناز (878)
  • صحبتهای مهدی احمدوند در مورد دزدی های اثر های وی (932)
  • يادداشتي از محمدرضا صادقي شاگرد استاد محمد نوري (515)
  • «آیینه رو» مجید اخشابی منتشر می شود پس از ماه رمضان (537)
  • کنسرت بنیامین با یک غافلگیری بزرگ برگزار شد (521)
  • کنسرت «علی لهراسبی» با یک شعار تبلیغاتی جالب برگزار می شود (898)
  • گزارش کنسرت مازیار فلاحی در گندم زارهای برج میلاد (548)
  • فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این روزهایش گفت: (523)
  • تفکیک جنسیتی کنسرت احسان خواجه‌ امیری را لغو کرد (565)
  • محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید (936)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2945
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 1941
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 239
  • بازدید امروز : 2,102
  • باردید دیروز : 4,485
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,102
  • بازدید ماه : 131,650
  • بازدید سال : 287,151
  • بازدید کلی : 4,221,963