loading...
سایت دانلود فیلم
آخرین ارسال های انجمن
98ایران بازدید : 159 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس های جدید  غمگین


برگرد و همه ى دنیا را غافلگیرکن!
من حتى با خدا هم شرط بسته ام!!



بعضى وقتا توى دعوا فقط باید نگاه کنى!!
سکوت کنى!!
فخشاشو بده و بهونه هاشو ب جون بخرى!
حرفاش ک تموم شد بغلش کنى و آروم در گوشش بگى با من نجنگ!
من دوستت دارم…


دلت اومد که بری دردو به من هدیه کنی
دلت اومد که بری منو پر از گریه کنی
دلت اومد که منو بزاری به حال خودم
چجوری دلت اومد حالا که عاشق توأم…


به دنیاگفتم باوفا کیست؟ گفت آنکس که به یادتوست نه آنکس که کنار توست.


افسوس همیشه خواستن توانستن نیست گاهی خواستن داغیست که تا ابد بر دل میماند


آدمایی که رفتن،یه روز برمیگردن،ولی درست وقتی که منتظرشون نیستی…


غم برا خوردن زیاد دارم!!!
تو دیگه برام لقمه نگیر لطفا…
خطاب به رها خانوم


خسته شدم بس که زخم خوردم…
تو دیگه باور کن سیرم…


طعم سیب میدهد لب هایت ومن گناهکارترین حوای زمینم، بهشت همینجاست! در اغوش تو با لبهای ممنوعه ات !!


نمیدانم کدام را ازاد کنم!
دلی که میخواهد عاشق باشد یا عقلی که میخواهد ازاد باشد!


هی جوجه!
وقتی خودم بهت پرو بال میدم،شک نکن که بلدم چه شکلی پرتو بچینم…!
حواستو جمع کن!


دلم به کما رفته
تروخدا برا مردنش دست به دعا شوید…


شاید ان لحظه که با سنگی کوچک بر سنگ مزارم میزنی که بیدارم کنی،بی خبر باشی به انتظار امدنت چشم براه و بیدارم،دوست دارم زمانی که به دیدارم میای به یاد خنده ام بخندی چرا که اگه گریان باشی چگونه با دستان زیر خاکم اشک روی گونه هایت را پاک کنم!!!

 

مثل قطاری که دودش برمیگرده;
من می رفتم, دلم برمی گشت…!


نقاشی اش خوب نبود!
اما…
خوب راهش راکشیدورفت…!


بیزارباش ازاینکه معشوقه ات اسم هرزگیهایش راآزادی،اسم نگرانی هایت راگیر…وبرای بی تفاوتیهایش اعتمادرابهانه میکند…


خیانت رامدرسه ب مایاد داد!
ازهمان زمانی ک گفت:جای خالی راپرکنید



انگـــار صبــــورتر که میشوی؛
دنیـــا”پـــرروتر”میشـــود….!!!


رسم “خوب” ها همین است
حرف آمدنشان، شادت می کند
و ماندنشان…
با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته…
دلتنگشان می شوی!


خدایــا
برای خاموشی شب های انتظارم
فقط یک “فوووت” کافیست..
خاموشم کن…
خسته ام…


زندگــــے را اشکـے بیش نمــے دانم ، پـس بگـــذار با اشک چشمانم بنویســــم :
 
 ♥ دوستـــــت دارم . .



گاهی خدا پنجره ها رامی بندد و درهاراقفل می کند، زیباست که فکرکنیم شایدبیرون طوفان است و می خواهدازمامحافظت کند.


وقتےهنوزعاشقشے..وقتےهنوزمونس تنهاییاته..وقتےهنوزچشمات عصرهاےدلگیرجمعه براش خیس میشه..وقتےمےفهمےزندگےبدون اون برات بےرنگه..وقتے… مجبورےفراموشش کنے…



باتمام وجود غمگینـــــــم!
مثه وقتی که زن نمی سازه..
مثه وقتی که دوســــــت میمیره..
مثه وقتی که تیم می بازه..!


گاهی دلم تنگ میشود،گاهی دلم بی بهانه تنگ میشود،نمیدانم بهانه هادلگیرندیادلم بهانه گیر…..واین باربرای یادکردن ازتودلتنگی رابهانه کردم.



گفتی:بگوکه همیشه میمانی..
گفتم:میمانم …
راستی یادت رفت بگویی :با تو یا با خیالت …!!؟؟؟



با پایان سال، شروع به خانه تکانی کردم. به خانه ی دل که رسیدم محبتت را برداشتم، نه غباری داشت و نه کهنه شده بود. 
مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند.


درد من تنهاییم نیست!
درد من این است که هر روز از خودم مى پرسم
مگر خودش مرا انتخاب نکرد؟!


باورت بشود یا نه!
روزی میرسد که دلت برای هیچکس به اندازه من تنگ نخواهد شد برای نگاه کردنم بوسیدنم خندیدنم اذیت کردنم برای تمامی لحظاتی که در کنارم داشتی روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره من خواهی بود
میدانم روزی که نباشم هیچکس تکرار من نخواهد شد..


در این زمین خاکى هم
تو آدم نشدى..
مى خواهم از حوا بودن انصراف دهم..
خدایا..
مرا به بهشت بازگردان؛
دیگر هیچ سیب عشقى، مرا وسوسه نخواهد کرد..
قول مى دهم!


خسته ام!
نه اینکه کوه کنده باشم،نه…
دل کنده ام…..


گفتم فراموشت میکنم… گفت نمی تونی… رفت… بعداز یه مدت برگشت… گفت دیدی نمی تونی؟؟ گفتم شمـــــــــا؟؟



“فرهاد” بی وفای من ، هرجا میخواهی باش، آرزوی من این است که قلب “شیرین” دیگر را نشکنی…


رک بگم : “وجود” داره ولی،
“بی وجوده” همین…


هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره
که اون بی معرفت
دوست داشتنی ترین آدمای روزگاره !
بی معرفت  ، به یادتم . . .


اشکی که بی دلیل بیاد،، اشک دلتنگی نیست… اشک بی کسیست…



برای آدم نابینا.شیشه و الماس یکیه.اگر کسی قدرتو  ندونست فکر نکن تو شیشه ای. اون کوره


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم،دانلود فیلم های جدید،دانلود فیلم های خارجی،دانلود فیلم های ایرانی،دانلود سریال،فیلم،فیلم خارجی،Teen Wolf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • نیما وارسته درگذشت (388)
  • سعید کرمانی هم مجاز شد (371)
  • امسال چندین تن از خواننده های زیرزمینی را در کنسرت میبینیم (339)
  • آخرین شنیده های ما از آقای همیشه غایب محسن چاووشی (358)
  • آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق اوایل بهار منتشر می شود (371)
  • یگانه آخرین ماه سال را با پرکاری سپری خواهد کرد... (387)
  • آخرین اخبار از اولین آلبوم مجاز سامان جلیلی به نام پرتگاه (358)
  • دو آهنگ از ماکت های سامان جلیلی توسط افراد سودجو دزدیده و پخش شد (384)
  • همسر بنیامین بهادری , نسیم حشمتی در اثر صانحه تصادف جان خود را از دست داد (1202)
  • محمدرضا گلزار و احسان علیخانی به کنسرت فرزاد فرزین آمدند (422)
  • حامی : برای همیشه از ایران میروم (402)
  • کنسرت بابک جهانبخش با دعوا رو به رو شد (460)
  • نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد (414)
  • مجوز اجرای کنسرت سامان جلیلی صادر شد (501)
  • اولین کنسرت محمد علیزاده یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت جشنواره موسیقی شد (455)
  • احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و مازیار فلاحی در جشنواره فجر می‌خوانند (519)
  • آلبوم جدید سیروان به نام «جاده رویاها» 18 آذر به بازار می آید (467)
  • رضا صادقی: بگو همه برایم دعا کنند (530)
  • محسن یگانه : شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم (506)
  • مصاحبه با مرتضی پاشایی بعد از آلبوم یکی هست (494)
  • همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس (577)
  • دلیل تاخیر انتشار آلبوم محسن یگانه به نام حباب (477)
  • آلبوم محسن یگانه به نام حباب این هفته منتشر میشود (508)
  • آخرین خبر از آلبوم سامان جلیلی به نام پرتگاه (648)
  • اجرای مشترک و ویژه بهنام صفوی و شهاب رمضان در برج میلاد (499)
  • اولین رونمایی از آلبوم محسن یگانه به نام حباب در برج میلاد (523)
  • گزارش تصویری از شب ستاره باران کنسرت مازیار فلاحی (535)
  • تکذیب خروج محسن چاوشی از کشور (529)
  • محسن چاوشی از ایران می‌رود (532)
  • كنسرت «فريدون آسرایی» با اتفاقات جالب و قطعات پرخاطره برگزار شد ؛ بلندی‌های بادگير ... (509)
  • 14شهریور زاد روز حسام زحمتکش خواننده نسل جوان + اجرای زنده حسام زحمتکش به نام الهی ناز (878)
  • صحبتهای مهدی احمدوند در مورد دزدی های اثر های وی (932)
  • يادداشتي از محمدرضا صادقي شاگرد استاد محمد نوري (515)
  • «آیینه رو» مجید اخشابی منتشر می شود پس از ماه رمضان (537)
  • کنسرت بنیامین با یک غافلگیری بزرگ برگزار شد (521)
  • کنسرت «علی لهراسبی» با یک شعار تبلیغاتی جالب برگزار می شود (898)
  • گزارش کنسرت مازیار فلاحی در گندم زارهای برج میلاد (548)
  • فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این روزهایش گفت: (523)
  • تفکیک جنسیتی کنسرت احسان خواجه‌ امیری را لغو کرد (565)
  • محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید (936)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2945
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1941
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 239
  • بازدید امروز : 828
  • باردید دیروز : 4,485
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 828
  • بازدید ماه : 130,376
  • بازدید سال : 285,877
  • بازدید کلی : 4,220,689