loading...
سایت دانلود فیلم
آخرین ارسال های انجمن
98ایران بازدید : 221 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس های جدید غمگین


هــر روز یـواشـکی تـوی شـیـشـه ی سـرد مـانـیـتـور ،
بـه عـکـسِ پـروفـایـلِـت زل مـیـزنــمو
سیگــ ــآری روشـن میکــنم
آروم تــوی دلــم مـیـگـَم :
بی معرفت هنوزم دوسِت دارم…!

به سلامتی روحم ک دلش واسه کسی تنگ شده…..
ک حتی “روحشم” خبر نداره………

نوازشگر خوبی نبودی…
سفید شده تار مویی که قسم خورده بودی با دنیا عوضش نمیکنی…

روزگاریست شیطان فریاد میزند :آدم پیدا کنید، سجده خواهم کرد

موجودات ِ غریبی هستیم!
نه طاقت ِ دروغ را داریم...
و نه تحمّل ِ حقیقت را!!

به بند دلت میاویز رخت خاطره ها را
گردبادهای فراموشی حرمت نمیشناسند!


دلتنگم و این درد کمی نیست،
که پشت هیچ خط تلفنی
صدای تو نیست
دلتنگم و این درد کمی نیست
که رو برمیگردانم و
جای تو خالی است....


عشق چیست که همه از آن می گویند؟ ع :عبرت زندگی، ش :شلاق زمانه، ق :قصاص روزگار، اما افسوس که شلاق زمانه را خوردم قصاص روزگار را کشیدم ولی عبرت نگرفتم.

تیغ روزگار شاهرگ کلامم را چنان بریده که سکوتم بند نمی اید...!!

 

ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﺎﺭ ﻋﻈﯿﻤﯽ ﺑﺮ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ
ﺑﺎﺭﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻥ ﺷﺎﻧﻪ ﻫﺎﯾﻢ

 

میدونی چی تو زندگی قشنگه ?
سخت بشی…
بشیی از سنگ …
سرد و بی روح…..
اگه یکی اومد جلوت سرشو انداخت پایین گفت دوست دارم میمیرم برات…
یه پوزخند بزنی ابروتو بندازی بالا بگی برو رد کارت…
عشق حوالی ما ممنوع…


وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها میکند پرهایش سفید میماند ولی قلبش سیاه میشود
دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است.

 

فصل هوای دو نفره اومد…
ما که تنهاییم…
ولی خوش به حال دونفره ها…

 

دلـــگــیــرم از تـــویـــی کـــــــه هنــــــرمنـــدانـــــه برای دل تــنـــگــی هــــایــــــم بــهــــانـه های بـــــی بـــهــــانــه آوردی …

 

هیچ خوشــــــی بـــی تــــــــو کامل نمیشود حتـــــــــی اگر محض دلـــــــخوشی بگویم خوشــــــ گذشـــــت ...

خب مردمان حسود چرا ساکت ایستاده اید ؟
بروید به کارهایتان برسید ، نگران نباشید ؛ او دیگر خیال بازگشتن ندارد!

 

من خدا نیستم که نگفته بخوانم چه میگویی
فریاد کن مرا ، خسته ام از خدا بودن برای تو…

چند سالیست در اتاقم را نیمه باز گذاشته ام
مبادا بیاید و من از انتظار مرده باشم و او پشت دربماند!

 

چه ساده لوحانه باورت کردم ؟!!!! دروغ میــگویـــی که دلـــت به بـــودنم خـــوش است…
بـــود یا نبـــودم در رونـــد زنـــدگـــیت هیچ تـــاثیــــری ندارد… تـــو قلــــبت بــــرای هـــمــه زد جــــز مـــــن ....

 

سیاه چاله های کشف نشده تنها جای امن اند برای پنهان شدن
وقتی تو بی رحمانه همه جا هستی!

 

دل کندن آسان بود خیلی هم آسان بود به سادگی آب خوردن به سادگی من و احساسم
تو نه تنها دل کندی پایش می افتاد بیستون هم میکندی که بروی.. ک فرهاد نشوی،تا خدایی نکرده یک وقت احساست درگیر نشود با احساس شیرین گونه ی من.

خیلی غیرِ منتظره آمدی و بدون اینکه از پیش تعیین شده باشد رفتی!!
تـو حادثه ای بودی که هیچ گاه خبرم نکردی!

هیچوقت آﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺧﻮﺩﺕ !

دیرآمدی… تمام شده ام دیگر بس که بلعیده ام اندوه نبودنت را! هنوز اما همان حاتم ام! می بخشمت با آنکه هزار شب بی خوابی طلب دارم از تو!!

در روزهایی که دلم شکسته است یادحرفهای پدرژپتو به پینوکیو میافتم که می گفت:پینوکیو !چوبی بمان.آدم ها سنگی اند.دنیایشان قشنگ نیست.

دلتنگم! برای او نه! برای من قبل از او!
چقدر شاد بودم……

ای دل مگفتمت که مرو راه عاشقی……… رفتی؟؟؟؟؟؟
بسوز که این همه آتش سزای توست.


کاش تو بچه گیمون به جای اذان در گوشمون می گفتن:
تا زنده ای در برابر کسی که بخودت علاقه مندش کردی مسئولی…

اگر درد داری تحمل کن… روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاست…
کم کم خودش بی حس میشود!!

 

امشب دیوانگیم بالا زده نه سکوت نه موسیقی نه هیچ چیز و هیچ چیز دیگر…. این دیوانگی را تسکین نِمی دهد جز عطر تنت لعنتی…………….

 

گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست
دل بکن آیینه اینقدر تماشایی نیست!
آنکه یک عمر به شوق تو در این کوچه نشست
حال وقتی به لب پنجره می آیی نیست…

همه قراردادها را که روی کاغذهای بی جان نمی نویسند!
بعضی ازعهدهارا روی قلب ها هم می نویسیم!
حواست به این عهدهای غیرکاغذی باشد!
شکستنشان یک آدم را می شکند!

روزهای خوب باهم بودنمان گذشت
دلم تنگ است برای آن لحظه های شیرین با هم بودنمان !
دلم برای گرفتن آن دستان مهربانت
بوسه بر روی گونه زیبایت تنگ شده است
کاش دوباره آن روزهای شیرین عاشقی مان تکرار می شد...

چشمـانم را کـه مـی بنـدم رویـا می شوی. . . شیـرین !
چشـم بـاز مـی کنم شـعر مـی شـوی . . . تلـخ !
تو نـاب تریـن واژه ای هستـی که من همـیشـه در حسرت طعمت دلـم شـور مـی زند…

 

در دلم آرزوی آمدنت می میرد، رفته ای اینک، امّا آیا بــــــاز می گردی؟!
چه تمنای محالی دارم …. خنده ام می گیرد!

نیستی و اتفاق های تلخ ساده می افتند
نیستی و ترس های کوچک بزرگ می شوند
و مهم نیست چند شنبه است !
و مهم نیست ساعت چند است !
چه احمقانه زنده ام، چه وحشیانه نیستی …

دلم پرواز می خواهد
دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد
دلم آواز می خواهد
دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد
دلم بی رنگ و بی روح است
دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد !

گاهی بی صدا نگاهت میکند
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی ، شاید اگر بغضم فرو نشیند صدایت کنم …

گاهی سر می چرخانم و به گذشته نگاه میکنم
چقدر خستگی پشت سرم جا مانده …

به آیینه نگاه میکنم
لبخند میزنم ، لبخند نمیزند …

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﻌﺮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ، ﺑﻪ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﺭﻭﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩقیقا ﺳﺎﻝ ﯾﮑ ﻬﺰﺍﺭ ﻭ ﺳﯿﺼﺪ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﺗﻮست !
ﺁﺭﯼ ﮔﻠﻢ ، ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺑﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﺗﻮ اﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﺩ !

گفتی : “تا شقایق هست ٬ زندگی باید کرد”
شقایق هست اما تو نیستی ، حال چه باید کرد ؟

پرم از اشک آنقدر که دنیا باید چتر بر سرش بگیرد …

مــگـــر چـنـد بــار بــه دنـیـا آمــده ایـــم
کــه ایــن هــمـه مــی مــیـریـــم !؟


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم،دانلود فیلم های جدید،دانلود فیلم های خارجی،دانلود فیلم های ایرانی،دانلود سریال،فیلم،فیلم خارجی،Teen Wolf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • نیما وارسته درگذشت (388)
  • سعید کرمانی هم مجاز شد (371)
  • امسال چندین تن از خواننده های زیرزمینی را در کنسرت میبینیم (339)
  • آخرین شنیده های ما از آقای همیشه غایب محسن چاووشی (358)
  • آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق اوایل بهار منتشر می شود (371)
  • یگانه آخرین ماه سال را با پرکاری سپری خواهد کرد... (387)
  • آخرین اخبار از اولین آلبوم مجاز سامان جلیلی به نام پرتگاه (358)
  • دو آهنگ از ماکت های سامان جلیلی توسط افراد سودجو دزدیده و پخش شد (384)
  • همسر بنیامین بهادری , نسیم حشمتی در اثر صانحه تصادف جان خود را از دست داد (1202)
  • محمدرضا گلزار و احسان علیخانی به کنسرت فرزاد فرزین آمدند (422)
  • حامی : برای همیشه از ایران میروم (402)
  • کنسرت بابک جهانبخش با دعوا رو به رو شد (460)
  • نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد (414)
  • مجوز اجرای کنسرت سامان جلیلی صادر شد (501)
  • اولین کنسرت محمد علیزاده یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت جشنواره موسیقی شد (455)
  • احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و مازیار فلاحی در جشنواره فجر می‌خوانند (519)
  • آلبوم جدید سیروان به نام «جاده رویاها» 18 آذر به بازار می آید (467)
  • رضا صادقی: بگو همه برایم دعا کنند (530)
  • محسن یگانه : شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم (506)
  • مصاحبه با مرتضی پاشایی بعد از آلبوم یکی هست (494)
  • همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس (577)
  • دلیل تاخیر انتشار آلبوم محسن یگانه به نام حباب (477)
  • آلبوم محسن یگانه به نام حباب این هفته منتشر میشود (508)
  • آخرین خبر از آلبوم سامان جلیلی به نام پرتگاه (648)
  • اجرای مشترک و ویژه بهنام صفوی و شهاب رمضان در برج میلاد (499)
  • اولین رونمایی از آلبوم محسن یگانه به نام حباب در برج میلاد (523)
  • گزارش تصویری از شب ستاره باران کنسرت مازیار فلاحی (535)
  • تکذیب خروج محسن چاوشی از کشور (529)
  • محسن چاوشی از ایران می‌رود (532)
  • كنسرت «فريدون آسرایی» با اتفاقات جالب و قطعات پرخاطره برگزار شد ؛ بلندی‌های بادگير ... (509)
  • 14شهریور زاد روز حسام زحمتکش خواننده نسل جوان + اجرای زنده حسام زحمتکش به نام الهی ناز (878)
  • صحبتهای مهدی احمدوند در مورد دزدی های اثر های وی (932)
  • يادداشتي از محمدرضا صادقي شاگرد استاد محمد نوري (515)
  • «آیینه رو» مجید اخشابی منتشر می شود پس از ماه رمضان (537)
  • کنسرت بنیامین با یک غافلگیری بزرگ برگزار شد (521)
  • کنسرت «علی لهراسبی» با یک شعار تبلیغاتی جالب برگزار می شود (898)
  • گزارش کنسرت مازیار فلاحی در گندم زارهای برج میلاد (548)
  • فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این روزهایش گفت: (523)
  • تفکیک جنسیتی کنسرت احسان خواجه‌ امیری را لغو کرد (565)
  • محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید (936)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2945
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1941
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 239
  • بازدید امروز : 943
  • باردید دیروز : 4,485
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 943
  • بازدید ماه : 130,491
  • بازدید سال : 285,992
  • بازدید کلی : 4,220,804