loading...
سایت دانلود فیلم
آخرین ارسال های انجمن
98ایران بازدید : 117 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس تولد


روز ميلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

 

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود

هديه سالروزش اين آوا ميشود

عاشقي چون من بي پروا ميشود

در شعر تولد غرق رويا ميشود

اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود

تولدت مبارک

 

 

روز ميلاد توست و من همچنان در آرزوي لحظه اي هستم که دستانت را بگيرم در چشمانت خيره شوم

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگويم تولدت مبارک

 

دوباره روز تولدت رسيد

روزي که غصه سراغم نمياد

روزي که دستاي تنهايي من

بيشتر از هميشه دستاتو ميخواد

تولدت مبارک

با من باشی دوست دارم /تنها باشی دوست دارم /امروز روز میلادته /هرجا باشی دوست دارم تولدت مبارک

 

امروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز شكوفه اي شکفت

سال روز شکفتنت مبارک

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت. عزیزم تولدت مبارک!


وجود زیبایت وارد به دنیا میشود * هدیه سالروزش این آوا میشود * عاشقی چون من بی پروا میشود * در شعر تولد غرق رویا میشود * اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود * تولدت مبارک


امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک


زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک.


فوووووووت ….. فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک !!!

 

رای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم ۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم تولدت مبارک

 

داره بارون میاد خوب که نگاه کردم. . . . هوا که ابری نبود… .اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن…… آخه یکی ازشون کم شده مهربون ترین تولدت مبارک ارسال نظر

 

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک


با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

 

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

 

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک

 

نـفـس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالـم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمـن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

آغاز بودنت مبارک

 

ای ظرافت تپش قلب چکاوک، تو را بر رفیع ترین قله ی احساسمان قرار داده و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن ترین فرداها تقدیم تو باد. تولدت مبارک


شعر تولد

امشب

شعری نخواهم نوشت

…………. شمع را

برای تولدت روشن میکنم

و پرهایم را طواف میدهم

بر گرد آتشی که تــــو در جانم روشن کرده یی

……….. تکه خاکستر کوچک کافی است

تا پر سوخته حرمت پیدا کند.

جشن تولد توست

و من

…… بار به دنیا می آیم و خاکستر می شوم

تا راز حضور تو را بدانم.

ققنوسم من امشب!

“تولدت مبارک بهترینم ”

 

دوباره روز تولدت رسيد
روزي که غصه سراغم نمياد
روزي که دستاي تنهايي من
بيشتر از هميشه دستاتو ميخواد
تولدت مبارک


تو وجودت واسه من يه معجزه ست
مثل تو هيچ کجا پيدا نميشه
روز ميلاد قشنگت ميمونه
توي تقويم دلم تا هميشه
تولدت مبارک

 

آرزو میکردم که در جشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت …

سالروز طلوع زندگیت مبارک !


تو هیچ چیز کم نداری برای همه چیز من بودن … تولدت مبارک !

 

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو .


امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند !

آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم این است که از آن دل من بوده … تولدت مبارک

تولدت مبارک


میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

همراه یک طلوع

در این خجسته یاد

در سالگرد بهاران هستیت

روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد

با صد خلوص

هم آستان دل، خواهم که بمانی

همیشه شاد

تولدت مبارک


 

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک


امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم

جز دلی که به من پس دادی

تولدت مبارک . . .

 

 امروز روز توست…..روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک


تولد تو " تولد من است!
چون وقتی تو می آیی من زندگی میکنم...
پس تولدمان مبارک.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم،دانلود فیلم های جدید،دانلود فیلم های خارجی،دانلود فیلم های ایرانی،دانلود سریال،فیلم،فیلم خارجی،Teen Wolf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • نیما وارسته درگذشت (388)
  • سعید کرمانی هم مجاز شد (371)
  • امسال چندین تن از خواننده های زیرزمینی را در کنسرت میبینیم (339)
  • آخرین شنیده های ما از آقای همیشه غایب محسن چاووشی (358)
  • آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق اوایل بهار منتشر می شود (371)
  • یگانه آخرین ماه سال را با پرکاری سپری خواهد کرد... (387)
  • آخرین اخبار از اولین آلبوم مجاز سامان جلیلی به نام پرتگاه (358)
  • دو آهنگ از ماکت های سامان جلیلی توسط افراد سودجو دزدیده و پخش شد (384)
  • همسر بنیامین بهادری , نسیم حشمتی در اثر صانحه تصادف جان خود را از دست داد (1202)
  • محمدرضا گلزار و احسان علیخانی به کنسرت فرزاد فرزین آمدند (422)
  • حامی : برای همیشه از ایران میروم (402)
  • کنسرت بابک جهانبخش با دعوا رو به رو شد (460)
  • نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد (414)
  • مجوز اجرای کنسرت سامان جلیلی صادر شد (501)
  • اولین کنسرت محمد علیزاده یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت جشنواره موسیقی شد (455)
  • احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و مازیار فلاحی در جشنواره فجر می‌خوانند (520)
  • آلبوم جدید سیروان به نام «جاده رویاها» 18 آذر به بازار می آید (467)
  • رضا صادقی: بگو همه برایم دعا کنند (530)
  • محسن یگانه : شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم (506)
  • مصاحبه با مرتضی پاشایی بعد از آلبوم یکی هست (494)
  • همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس (577)
  • دلیل تاخیر انتشار آلبوم محسن یگانه به نام حباب (477)
  • آلبوم محسن یگانه به نام حباب این هفته منتشر میشود (508)
  • آخرین خبر از آلبوم سامان جلیلی به نام پرتگاه (648)
  • اجرای مشترک و ویژه بهنام صفوی و شهاب رمضان در برج میلاد (499)
  • اولین رونمایی از آلبوم محسن یگانه به نام حباب در برج میلاد (523)
  • گزارش تصویری از شب ستاره باران کنسرت مازیار فلاحی (535)
  • تکذیب خروج محسن چاوشی از کشور (529)
  • محسن چاوشی از ایران می‌رود (532)
  • كنسرت «فريدون آسرایی» با اتفاقات جالب و قطعات پرخاطره برگزار شد ؛ بلندی‌های بادگير ... (509)
  • 14شهریور زاد روز حسام زحمتکش خواننده نسل جوان + اجرای زنده حسام زحمتکش به نام الهی ناز (878)
  • صحبتهای مهدی احمدوند در مورد دزدی های اثر های وی (932)
  • يادداشتي از محمدرضا صادقي شاگرد استاد محمد نوري (515)
  • «آیینه رو» مجید اخشابی منتشر می شود پس از ماه رمضان (537)
  • کنسرت بنیامین با یک غافلگیری بزرگ برگزار شد (521)
  • کنسرت «علی لهراسبی» با یک شعار تبلیغاتی جالب برگزار می شود (898)
  • گزارش کنسرت مازیار فلاحی در گندم زارهای برج میلاد (548)
  • فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این روزهایش گفت: (523)
  • تفکیک جنسیتی کنسرت احسان خواجه‌ امیری را لغو کرد (565)
  • محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید (936)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2945
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 1941
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 239
  • بازدید امروز : 1,733
  • باردید دیروز : 4,485
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,733
  • بازدید ماه : 131,281
  • بازدید سال : 286,782
  • بازدید کلی : 4,221,594