loading...
سایت دانلود فیلم
آخرین ارسال های انجمن
98ایران بازدید : 146 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس ولنتاین


می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

 

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد ۱ اس‌ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات ! ولنتاینت مبارک !

 

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی اگه عروسک بودی قشنگترین بودی ولی وقتی که دوست منی عزیزترینی

HAPPY VALENTINE

 

دلشوره اگر هست تویی تو
صد خاطره در محفل من هست تویی تو
غیر از تو کسی در دل من جای نداره
یک دوست اگر حاصل من هست تویی

ولنتاین مبارک

ولنتاین مبارک ، همراه یک بغل گل رز ، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش


قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من !!! ولنتاین مبارک


نمیگم دوستت دارم ، نمیگم عاشقتم ، میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . . (روز ولنتاینت مبارک عزیزم)))


امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه . ولنتاین مبارک باشه عزیزم


سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه


میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه


تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…

دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت


همه زندگی فقط ۳روزه : اومدن – بودن – رفتن . من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطره تو وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم


شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی


آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد
و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته باشم


من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام؛ یک شعر پر از غلط؛ یک پرنده ی بی آسمان؛ یک نسیم سرگردان؛ یک رویای نا تمام


روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو


باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد


زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد… آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد.


میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند، مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن.


گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک

یکی بیاد موخ منو برای ولنتایم بزنه
من کادو میخوام

دلم برایت تنگ میشه در همه لحظاتم. در همه دقایقم به تو نیاز مندم. عاشق تو هستم در همه لحظه ها

You will never find another love like mine.. so come back to me now..
هرگز نمیتوانی پیدا کنی عشقی همچون عشق من. به سوی من برگرد دوباره…

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من روزت مبارک

اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست ، مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی .

بسته هدیه رو دادم بهش و گفت: هدیه ست؟ گفتم په نه په! بمبه، سه دقیقه بیشتر وقت نداری که بندازیش دور.

مال من باش ولنتاین

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست

 

میدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

 

اس م اس غضنفر برای والنتاین

عزیزم , کشتی عشق ما آماده ی پروازه

پیتیکو وو

پیتیکو و و

پیتیکو و و و

 

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع

اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری

.

.

.

هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

 

اسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک

 


میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

 

من یه سری هدیه گرفتم . .. اما نمی دونم این ولنتاین کیه که هدیه ها رو بدم بهش

 

عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک!!!

 

 تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند…

ولنتاین مبارک!

 

 

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی…
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم ..!

ولنتاین مبارک!

 

 قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری اتاقم…
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام..!

دوستت دارم ، ولنتاین مبارک!

 

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت / هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت!

پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه / روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت!!

 

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم..

اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، نه به خاطر اینکه قلب منه ، به خاطر اینکه تو توشی..!

ولنتاینت مبارک..!

 

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست !!!
عزیزم ولنتاین مبارک!


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم،دانلود فیلم های جدید،دانلود فیلم های خارجی،دانلود فیلم های ایرانی،دانلود سریال،فیلم،فیلم خارجی،Teen Wolf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • نیما وارسته درگذشت (397)
  • سعید کرمانی هم مجاز شد (378)
  • امسال چندین تن از خواننده های زیرزمینی را در کنسرت میبینیم (346)
  • آخرین شنیده های ما از آقای همیشه غایب محسن چاووشی (365)
  • آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق اوایل بهار منتشر می شود (377)
  • یگانه آخرین ماه سال را با پرکاری سپری خواهد کرد... (394)
  • آخرین اخبار از اولین آلبوم مجاز سامان جلیلی به نام پرتگاه (363)
  • دو آهنگ از ماکت های سامان جلیلی توسط افراد سودجو دزدیده و پخش شد (393)
  • همسر بنیامین بهادری , نسیم حشمتی در اثر صانحه تصادف جان خود را از دست داد (1289)
  • محمدرضا گلزار و احسان علیخانی به کنسرت فرزاد فرزین آمدند (436)
  • حامی : برای همیشه از ایران میروم (409)
  • کنسرت بابک جهانبخش با دعوا رو به رو شد (471)
  • نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد (424)
  • مجوز اجرای کنسرت سامان جلیلی صادر شد (509)
  • اولین کنسرت محمد علیزاده یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت جشنواره موسیقی شد (466)
  • احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و مازیار فلاحی در جشنواره فجر می‌خوانند (531)
  • آلبوم جدید سیروان به نام «جاده رویاها» 18 آذر به بازار می آید (476)
  • رضا صادقی: بگو همه برایم دعا کنند (541)
  • محسن یگانه : شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم (511)
  • مصاحبه با مرتضی پاشایی بعد از آلبوم یکی هست (505)
  • همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس (584)
  • دلیل تاخیر انتشار آلبوم محسن یگانه به نام حباب (484)
  • آلبوم محسن یگانه به نام حباب این هفته منتشر میشود (517)
  • آخرین خبر از آلبوم سامان جلیلی به نام پرتگاه (657)
  • اجرای مشترک و ویژه بهنام صفوی و شهاب رمضان در برج میلاد (509)
  • اولین رونمایی از آلبوم محسن یگانه به نام حباب در برج میلاد (534)
  • گزارش تصویری از شب ستاره باران کنسرت مازیار فلاحی (549)
  • تکذیب خروج محسن چاوشی از کشور (544)
  • محسن چاوشی از ایران می‌رود (539)
  • كنسرت «فريدون آسرایی» با اتفاقات جالب و قطعات پرخاطره برگزار شد ؛ بلندی‌های بادگير ... (517)
  • 14شهریور زاد روز حسام زحمتکش خواننده نسل جوان + اجرای زنده حسام زحمتکش به نام الهی ناز (884)
  • صحبتهای مهدی احمدوند در مورد دزدی های اثر های وی (945)
  • يادداشتي از محمدرضا صادقي شاگرد استاد محمد نوري (524)
  • «آیینه رو» مجید اخشابی منتشر می شود پس از ماه رمضان (545)
  • کنسرت بنیامین با یک غافلگیری بزرگ برگزار شد (529)
  • کنسرت «علی لهراسبی» با یک شعار تبلیغاتی جالب برگزار می شود (902)
  • گزارش کنسرت مازیار فلاحی در گندم زارهای برج میلاد (558)
  • فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این روزهایش گفت: (532)
  • تفکیک جنسیتی کنسرت احسان خواجه‌ امیری را لغو کرد (573)
  • محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید (939)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2945
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1942
  • آی پی امروز : 198
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 1,030
  • باردید دیروز : 1,398
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22,996
  • بازدید ماه : 125,473
  • بازدید سال : 480,026
  • بازدید کلی : 4,414,838