loading...
سایت دانلود فیلم
آخرین ارسال های انجمن
98ایران بازدید : 169 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه


رای خانه ام چند متر آسمان میخرم و یک دوجین ستاره
نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من ..!

 

من را شمعدانی ای بدان در گلدانی کوچک که بیشتر از آب و آفتاب به تـــــــو نیاز دارد ..!

 

ﻫﻮﺍﻳﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ باد ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻡ ﺑﺮﺍﻱ ﺗــﻮ ..!

 

تمام پل های پشت سرم را خراب کردم و تمام راه هایی که مرا به گذشته ی بی تو می برد
نه قصد برگشت دارم نه می توانم به جایی بازگردم که آنجا نبوده ای ..!

 

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ ..!

 

در صفر مطلق ذوب میشوم وقتی به کفش هایت کنار کفش هایش فکر میکنم ..!

 

مثل گنجشکها دوست دارمت ، مثل گنجشک هایی که میدانند پای کدام پنجره ای ، نزدیک کدام درخت ! مثل گنجشک ها بغض میکنم وقتی پنجره را می بندی و میمانم پشت شیشه ، زیر برف و یخ میزنم از شب !
من گنجشکم و مثل گنجشک ها دوست دارمت ، دانه بریزی یا نریزی ..!

 

به اندازه ی ……
بی خیال ! تو فکر کن دوستت ندارم ؛ من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !

 

من شانه های تو را می خواهم و خیابان های خواب هایم را …!

 

مثل عکاسی ماهر نگاهت میکنم ، از نزدیک ترین زاویه ممکن و سرت را دقیقا رو به رویم نگه می دارم
خورشید را روی صورتت پخش می کنم و در ذهنم از امروز تو عکس می گیرم برای روزهایی که نیستی !

 

پای فکر تو که وسط باشد ، خیابان به کنار ، اتاق هم قدم زدن دارد ..!

 

عجیب نیست که پلنگ جفت آهوست
گیلاس مست می کند و برف داغ است
در کشور آغوش تو حتی عجیب نیست که روز و شب بهم برسند و صبح تا ابد پشت در یک اتاق منتظر بماند ..!

 

دنیا ارزانی آدمهایش !
فقط من باشم و تو ، دو فنجان چای به ضمیمه لبخندت …!

 

آفتاب را دوست دارم به خاطر پیراهنت روی طناب رخت
باران را گر می بارد بر چتر آبی تو
و خدا پرست شدم چون تو نماز خواندی ..!

 

می شود در همین لحظه از راه برسی و جوری مرا در آغوش بگیری که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند ؟ و من به اندازه ی تمام روزهای کم بودنت تو را ببویم و در این زمان متوقف ، سالها در آغوشت زندگی کنم  بی ترس فرداها ؟!

 

بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد ؛ چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد ..!

 

 

چقدر نوازش دست های مهربان تو خوب است و من چه زود دلم برای همه ی چیزهای خوب تنگ می شود ..!

 

عشق تو عبور ماه است از خیابان در شب حکومت نظامی !

 

دوست داشتنت بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی !

 

دست های من هی آب می روند و تو هر شب ماه تر می شوی ..!

 

به دوست داشتَنت مشغولم همانند سربازی که سالهاست در مقری متروکه بی خبر از اتمام جنگ نگهبانی می دهد !!

 

 

من اگر بمیرم او شاید گریه کند اما او اگر گریه کند من قطعا می میرم ..!

 

 

ﺍﮔﺮ عشق ، ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﺪ
ﺯﻣﺎﻥ ﺣﺮﻑ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺍﺳﺖ ..!

 

 

ﺣﺴﻮﺩﻡ ، ﺣﺘﯽ ﺁﺭﺯﻭِ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ ..!

 

 

از نویی شعرم پیداست ؛ کهنگی عشقت ..!

 

هی تو ! کمی نزدیکتر بیا اما چیزی نگو
بگذار فقط ، بگذار چشمهایمان  این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند !!!

 

مریضم . . .
چشمهایم درد می کند . . .
تب دارم . . .
اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد 
تو نیستی
دارم می میرم !

 

آسمان گفت که امشب ، شب توست
سرخی صورت گل ، از تب توست
آنچه تا عشق مرا بالا برد
بوسه گاهیست که نامش لب توست . . .

 

انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم…

 

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک ! مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی
وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده!!!

 

به سلامتی اونی که …
آرزو بود …
نفس بود …
آرامش بود …
رویا بود ..
ولی “خاطره” شد!

 

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق
تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن
چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من
روزهایت پی هم خوش باشد!

 

از رادیو دست میکشم
موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت!!!

 

چه نقاش ماهری است فکر و خیال
وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند..!

 

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند!

 

چرا کرم ترک دل نداریم ؟
یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !
دلم داره میترکه..!

 

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد
سرتو رو زمین نزاره!!!

 

مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از اینهمه عاشقانه های محکم ِتو!!!

 

چقدرماه گرفتگی را دوست دارم…

شبیه توست وقتی موهایت را روی صورتت می ریزی..!

 

زندگی بی تـــو چه فرقی میکند با مرگ

وقتی نیستی هیچ چیز نیست

هیچ چیز!

 

دوست داشتنت برفیست سنگین
میبارد…
مینشیند…
یخ میبندد و با هیچ آفتابی آب نمیشود !!!

 

برای دوست داشتنت از من دلیل می خواهند نازنین…

چشمانت را قرض می دهی !؟

 

در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

 

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…
ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

 

معجزه نگاه توست
هر بار که نگاهت به سمت من
می افتــــــــد
بار دیگر مومن میشوم
به دین تو . . .

 

حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است…

آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند!!!

 

سریال قدیمی نبودنت اکران واپسین خاطراتم است

که این روزها اینچنین بی وقفه در آغوش خیالم تکرار میشوی . . .

 

فقط
برای چیدن لبانت
پاهایم را بلند میکنم!
“هیچ میوه ای انقــــــــــدر شیرین نیست”

 

بیا بازی کنیم …
خودم را به خواب زمستانی می زنم
تو بیا ، با بوسه ای بیدارم کن . . .

 

ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ
ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :
ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ
ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ…

 

زیبا ترین پــازِل دنیاست
وقتی فاصله ی بین انگشتانم
با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .

 

به سرم اگر شلیک کنند

جای خون …

فکر تو میپاشد به دیوار !

 

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا
شاید
روزی با تو چشم در چشم شدم . . .

 

یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند…

چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش!!!


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم،دانلود فیلم های جدید،دانلود فیلم های خارجی،دانلود فیلم های ایرانی،دانلود سریال،فیلم،فیلم خارجی،Teen Wolf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • نیما وارسته درگذشت (393)
  • سعید کرمانی هم مجاز شد (374)
  • امسال چندین تن از خواننده های زیرزمینی را در کنسرت میبینیم (342)
  • آخرین شنیده های ما از آقای همیشه غایب محسن چاووشی (361)
  • آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق اوایل بهار منتشر می شود (374)
  • یگانه آخرین ماه سال را با پرکاری سپری خواهد کرد... (391)
  • آخرین اخبار از اولین آلبوم مجاز سامان جلیلی به نام پرتگاه (360)
  • دو آهنگ از ماکت های سامان جلیلی توسط افراد سودجو دزدیده و پخش شد (390)
  • همسر بنیامین بهادری , نسیم حشمتی در اثر صانحه تصادف جان خود را از دست داد (1259)
  • محمدرضا گلزار و احسان علیخانی به کنسرت فرزاد فرزین آمدند (431)
  • حامی : برای همیشه از ایران میروم (405)
  • کنسرت بابک جهانبخش با دعوا رو به رو شد (467)
  • نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد (420)
  • مجوز اجرای کنسرت سامان جلیلی صادر شد (506)
  • اولین کنسرت محمد علیزاده یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت جشنواره موسیقی شد (462)
  • احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و مازیار فلاحی در جشنواره فجر می‌خوانند (527)
  • آلبوم جدید سیروان به نام «جاده رویاها» 18 آذر به بازار می آید (472)
  • رضا صادقی: بگو همه برایم دعا کنند (538)
  • محسن یگانه : شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم (508)
  • مصاحبه با مرتضی پاشایی بعد از آلبوم یکی هست (501)
  • همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس (583)
  • دلیل تاخیر انتشار آلبوم محسن یگانه به نام حباب (482)
  • آلبوم محسن یگانه به نام حباب این هفته منتشر میشود (514)
  • آخرین خبر از آلبوم سامان جلیلی به نام پرتگاه (653)
  • اجرای مشترک و ویژه بهنام صفوی و شهاب رمضان در برج میلاد (505)
  • اولین رونمایی از آلبوم محسن یگانه به نام حباب در برج میلاد (531)
  • گزارش تصویری از شب ستاره باران کنسرت مازیار فلاحی (546)
  • تکذیب خروج محسن چاوشی از کشور (538)
  • محسن چاوشی از ایران می‌رود (536)
  • كنسرت «فريدون آسرایی» با اتفاقات جالب و قطعات پرخاطره برگزار شد ؛ بلندی‌های بادگير ... (515)
  • 14شهریور زاد روز حسام زحمتکش خواننده نسل جوان + اجرای زنده حسام زحمتکش به نام الهی ناز (883)
  • صحبتهای مهدی احمدوند در مورد دزدی های اثر های وی (938)
  • يادداشتي از محمدرضا صادقي شاگرد استاد محمد نوري (520)
  • «آیینه رو» مجید اخشابی منتشر می شود پس از ماه رمضان (542)
  • کنسرت بنیامین با یک غافلگیری بزرگ برگزار شد (525)
  • کنسرت «علی لهراسبی» با یک شعار تبلیغاتی جالب برگزار می شود (901)
  • گزارش کنسرت مازیار فلاحی در گندم زارهای برج میلاد (555)
  • فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این روزهایش گفت: (530)
  • تفکیک جنسیتی کنسرت احسان خواجه‌ امیری را لغو کرد (570)
  • محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید (938)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2945
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1942
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 213
  • بازدید امروز : 3,175
  • باردید دیروز : 1,770
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,175
  • بازدید ماه : 76,710
  • بازدید سال : 431,263
  • بازدید کلی : 4,366,075