loading...
سایت دانلود فیلم
آخرین ارسال های انجمن
98ایران بازدید : 192 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس های په نه په جدید


رفتم جواب آزمايش خونمو بگيرم ،  

به طرف مي گم ميشه جواب خونمو لطف کنيد ، مي گه جواب خون خودتون ؟ پ ن پ جواب خون شهدا

 

از مادر بزرگم میپرسم شما بزرگترین یا خاله بزرگ؟ میگه از نظر سن می گی ؟ 

پ نه پ از نظر قد و وزن میزان کلسترول خون میگم. 

 

رفتم نان بگیرم نانوا بهم گفت نان میخوای؟  پ نه پ اومدم اورانیوم غنی شده  برای راکتور بابام بگیرم. 

 

میبینه رفتم هندونه خریدما میپرسه میگه هندونه است ؟ 

پ نه پ طالبیه زیادی گذاشتن بزرگ شه.

 

تو خری پ ن پ فققط خودت خری ...

 

زنده شد خنده دوباره به نوای پَ نَ پَ

دل ما شاد شد از خاطره های پَ نَ پَ

هرکسی هر سخنی داشت برایت بنوشت

ذهن ما باز شد از ذهن رسای پَ نَ پَ .

 

مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟
پ نه پ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!

 

به مادرم می گم : یه دختر دیدم خوب ، پاک ، نجیب ، سر به راه ، تحصیل کرده

می گه : می خوای بریم خواستگاریش؟

می گم : پ نه پ خواستم یاد آوری کنم آدم های خوب هنوز پیدا می شه

 

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده می گه می خوای بری تو؟

پ نه پ ماشینه بهونه گیر شده در و باز کردم ببینه هیچ کدوم از دوستاش تو کوچه نیست

 

همسایمون تو لباس فرم منو دیده می گه : رفتی سربازی؟

پ نه پ هنوز نرفتم یه چند روزی آزمایشی اومدم ببینم حال و هواش چطوره اگه خوشم اومد بمونم

 

سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.

میگم میشه صدای ضبط تونو کم کنید؟

میگه اذییتتون میکنه؟!

پـَـَـ نــه پـَـَــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!

 

رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر.

میگه شمام دستشویی داری؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟!

 

رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم

میگه بیام پایین؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم

 

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن !
میگه ۴۰ لیتر ؟
پـَـ نـَـ پـَـ ۴۰ تا قاشق چای خوری !

 

دارم رو تردمیل عینه خر میدووم ، یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی ؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم … !

 

دست زدم به لوله بخاری گفتم این که سرده !!! مامانم گفت یعنی خاموشش کنیم ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ وایسیم الان آقای ایمنی میاد میگه اشکال کجاست !


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم،دانلود فیلم های جدید،دانلود فیلم های خارجی،دانلود فیلم های ایرانی،دانلود سریال،فیلم،فیلم خارجی،Teen Wolf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
  • نیما وارسته درگذشت (388)
  • سعید کرمانی هم مجاز شد (371)
  • امسال چندین تن از خواننده های زیرزمینی را در کنسرت میبینیم (339)
  • آخرین شنیده های ما از آقای همیشه غایب محسن چاووشی (357)
  • آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پاروی بی قایق اوایل بهار منتشر می شود (371)
  • یگانه آخرین ماه سال را با پرکاری سپری خواهد کرد... (387)
  • آخرین اخبار از اولین آلبوم مجاز سامان جلیلی به نام پرتگاه (358)
  • دو آهنگ از ماکت های سامان جلیلی توسط افراد سودجو دزدیده و پخش شد (384)
  • همسر بنیامین بهادری , نسیم حشمتی در اثر صانحه تصادف جان خود را از دست داد (1202)
  • محمدرضا گلزار و احسان علیخانی به کنسرت فرزاد فرزین آمدند (422)
  • حامی : برای همیشه از ایران میروم (402)
  • کنسرت بابک جهانبخش با دعوا رو به رو شد (460)
  • نخستین جشن سالانه موسیقی ما با حضور اهالی موسیقی در تالار وحدت برگزار شد (414)
  • مجوز اجرای کنسرت سامان جلیلی صادر شد (501)
  • اولین کنسرت محمد علیزاده یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت جشنواره موسیقی شد (455)
  • احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، محسن یگانه، محمد علیزاده و مازیار فلاحی در جشنواره فجر می‌خوانند (518)
  • آلبوم جدید سیروان به نام «جاده رویاها» 18 آذر به بازار می آید (467)
  • رضا صادقی: بگو همه برایم دعا کنند (530)
  • محسن یگانه : شاید دیگر آلبوم منتشر نکنم (506)
  • مصاحبه با مرتضی پاشایی بعد از آلبوم یکی هست (493)
  • همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس (577)
  • دلیل تاخیر انتشار آلبوم محسن یگانه به نام حباب (477)
  • آلبوم محسن یگانه به نام حباب این هفته منتشر میشود (507)
  • آخرین خبر از آلبوم سامان جلیلی به نام پرتگاه (648)
  • اجرای مشترک و ویژه بهنام صفوی و شهاب رمضان در برج میلاد (499)
  • اولین رونمایی از آلبوم محسن یگانه به نام حباب در برج میلاد (523)
  • گزارش تصویری از شب ستاره باران کنسرت مازیار فلاحی (535)
  • تکذیب خروج محسن چاوشی از کشور (529)
  • محسن چاوشی از ایران می‌رود (532)
  • كنسرت «فريدون آسرایی» با اتفاقات جالب و قطعات پرخاطره برگزار شد ؛ بلندی‌های بادگير ... (509)
  • 14شهریور زاد روز حسام زحمتکش خواننده نسل جوان + اجرای زنده حسام زحمتکش به نام الهی ناز (878)
  • صحبتهای مهدی احمدوند در مورد دزدی های اثر های وی (932)
  • يادداشتي از محمدرضا صادقي شاگرد استاد محمد نوري (515)
  • «آیینه رو» مجید اخشابی منتشر می شود پس از ماه رمضان (537)
  • کنسرت بنیامین با یک غافلگیری بزرگ برگزار شد (521)
  • کنسرت «علی لهراسبی» با یک شعار تبلیغاتی جالب برگزار می شود (898)
  • گزارش کنسرت مازیار فلاحی در گندم زارهای برج میلاد (547)
  • فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این روزهایش گفت: (523)
  • تفکیک جنسیتی کنسرت احسان خواجه‌ امیری را لغو کرد (565)
  • محمد علیزاده در ماه رمضان به خانه‌ها می‌آید (936)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2945
  • کل نظرات : 250
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1941
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 295
  • بازدید امروز : 3,643
  • باردید دیروز : 4,219
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41,471
  • بازدید ماه : 128,706
  • بازدید سال : 284,207
  • بازدید کلی : 4,219,019